Laden Evenementen

Ontdek in één dagdeel hoe je de waarde en functie van materiaalcertificaten herkent. Na deze training ken je de rol en positie van “Third parties” en ben je bekend met de relatie tussen het certificaat en het materiaal, de verschillende soorten certificeringen en de wettelijke regelgeving.

Aan de hand van voorbeelden kunnen fouten en kosten bespaard blijven

Heb je nog weinig of geen kennis van materiaalcertificaten en wil je meer leren over hoe je fouten en zo kosten kunt voorkomen? Dan is dit de cursus voor jou! Verschillende commerciële medewerkers, certificaatbeheerders, AQ/AC personeel, procedureontwikkelaars, in- en uitgangscontroleurs, magazijnpersoneel, projectbegeleiders en beoordelaars van specificaties gingen je al voor.

Programma en cursusopzet

In een dagdeel herken en begrijp je de waarde en de functie van materiaalcertificaten. Ken je de rol en de positie van “Third parties” en heb je inzichten verkregen in de relatie tussen het certificaat, de verschillende soorten en het materiaal zelf, maar ook in de wettelijke regelgeving. Zo begrijp je de commerciële rol en de waarde van certificaten en leer je van je collega’s door zelf meegebrachte praktijkcasussen.

Praktijkgerichte informatie

Via praktijkgerichte informatie worden kennis, inzicht en vaardigheden op het gebied van materiaalcertificaten vergroot. Uitgangspunt is dat de basiskennis wordt behandeld, afgewisseld met praktijkvoorbeelden. Daarbij krijg je als cursist de kans om vooraf praktijkcasussen te delen zodat deze tijdens de training behandeld kunnen worden.

De sessies kennen een levendig karakter, waarbij interactie gezocht wordt met de cursisten. De cursisten ontvangen een naslagwerk, voorzien van illustraties en vele ‘weetjes’.

Tijdens de training is het mogelijk individuele praktijkgevallen te bespreken. Neem vooral de certificaten mee waarover je een vraag wilt stellen. Een aanvraag voor een Incompany training kun je sturen naar info@staalfederatie.nl.

Datum en kosten

Certificaten Datum Docenten Locatie
Voorjaar 15-05-2024 Johan van de Graaf Zoetermeer
Najaar n.n.t.b. Johan van de Graaf Zoetermeer

Tussen 12.00 – 12.30 uur staat een lunch voor je klaar, waarna de training om 12.30 uur begint. Deze duurt tot plm. 16.00 uur.
De kosten voor deze cursus bedragen € 520,00* per deelnemer. Leden van de Koninklijke Staalfederatie ontvangen een ledenkorting en betalen € 365,00* per deelnemer. Dit bedrag is inclusief lesmateriaal, naslagwerk en catering.

* Bedragen zijn exclusief btw.

Download hier de brochure Advanced Training Certificaten. Voor meer informatie neem dan contact op met het secretariaat.

Ga naar de bovenkant