Laden Evenementen

In november 2020 sprak Jasper Scholten tijdens de Algemene Ledenvergadering over het millennialproof maken van de leden van de Staalfederatie. Dan nu het vervolg… De Koninklijke Staalfederatie faciliteert een aantal sessies waarbij het jonge personeel centraal staat. Hoe blijf je als werkgever binden en boeien, wat zijn de verschillen tussen de jonge en oudere generatie en hoe kun je van elkaar (blijven) leren?

Strategische sessie

Tijdens deze strategische sessie geeft Jasper Scholten -millennial expert en veelgevraagd spreker en trainer- dé oplossing voor het binden en boeien van de generatie Y. Jasper maakt zich als expert hard om oplossingen te vinden en te delen rondom de millennialthematiek. Denk bijvoorbeeld aan hoge stress-, burn-out- & ‘is dit alles?’ cijfers. Tijdens deze sessie deelt hij het belang van het verzuim, verloop, betrokkenheid en continuïteit om millennialproof te worden. Maar ook het vergroten van de eigen ontwikkeling binnen vakgenoten.

Waarom investeren in het binden & boeien van jong talent?

• 43% solliciteert binnen twee jaar op nieuwe baan
  • 41% young professional is regelmatig gestresst
  • 85% twijfelt actief over zijn of haar werk-privéleven.
  • 28% hoopt over 5 jaar nog te werken bij huidige werkgever
  • €25000 gemiddeld verlies op vertrekkende medewerker
  • Nieuwe en duurzame aanwas cruciale oplossing voor vergrijzing
  • Netwerk effect Staalfederatie vergroten

Gratis Kickoff

Om kennis te maken met het onderwerp en de efficiëntie ervan, ben jij van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de gratis online kickoff (in MS Teams) op 27 mei van 15:30 – 17:00 uur. Deze kickoff is tevens de start van de cursus, maar is geheel vrijblijvend bij te wonen. Iedere deelnemer die zich inschrijft voor de (hopelijk fysieke) vervolgbijeenkomsten ontvangt gratis het boek: “Het millennial mysterie” geschreven door Jasper Scholten.

Heb jij in jouw dagelijkse werkzaamheden te maken met het thema personeel? Wacht dan niet langer en meld je aan via: info@staalfederatie.nl

Ga naar de bovenkant