Laden Evenementen

Ontdek in een dagdeel wat metaal precies is en wat je moet weten als je werkzaam bent in de sector! Na deze training ben je in staat om de verschillende metalen van elkaar te onderscheiden en hiermee te werken.

Deze training is bedoeld voor iedereen die nieuw binnen de metaalsector is en/of behoefte heeft om de basiskennis verder uit te bouwen.

Programma en cursusopzet

De titel zegt het al: Quickstart Training Metaal is speciaal ontwikkeld voor iedereen die nog geen kennis heeft opgedaan met betrekking tot staal, rvs en aluminium of waarvan de basiskennis minimaal is.

Deze basistraining neemt de deelnemer in een paar uur mee in de grondbeginselen van staal, rvs en aluminium. Want wat is staal nu precies en wat moet je weten als je in de metaalsector werkzaam bent?

De Quickstart Training Metaal is in 2022 geïntroduceerd en wordt zowel klassikaal als incompany aangeboden. Dat wil zeggen dat de training bij jou op locatie gegeven kan worden bij aanmelding van minimaal zes nieuwe medewerkers of cursisten. De klassikale bijeenkomsten worden een aantal malen per jaar gepland.

Praktijkgerichte informatie

De training wordt gegeven door docenten die beschikken over relevante theoretische kennis en praktijkervaring. Daarbij is het een interactieve training die wordt afgewisseld met theorie en praktijkvoorbeelden en is er ruimte om specifieke situaties en ervaringen te bespreken. Als cursist ontvang je een naslagwerk voorzien van illustraties en informatie. Je sluit de cursus af met een bewijs van deelname.

De Quickstart Training Metaal is een goede voorbereiding op de vervolgcursussen: ‘Advanced Training Staal en/of Advanced Training Rvs’. Deze zijn zowel klassikaal als via e-learning te volgen. Meer informatie? Bekijk de website van de Staalfederatie.

Aanmelden en kosten

De kosten voor de training bedragen € 410,00* per deelnemer. Leden van de Koninklijke Staalfederatie ontvangen een ledenkorting en betalen € 290,00* per deelnemer.
*) Genoemde bedragen zijn exclusief Btw en gelden vanaf 1-1-2024.

In 2023 is deze training meerdere malen aangeboden en wordt ook in 2024 een aantal keren georganiseerd (5 februari en 16 april). In de loop van dit jaar gaan we de Quickstart meerdere malen op de agenda zetten. Jouw interesse voor een bepaalde periode kun je op het inschrijfformulier aangeven. De training wordt georganiseerd in Zoetermeer. Ontvangst is vanaf 12.00 uur met een lunch waarna om 12.30 uur de training aanvangt en duurt tot plm. 16.30 uur.

Incompany

Bij Incompany is de volgende staffelprijs van toepassing (geldig voor 2023):

Aantal cursisten Leden Niet-leden
t/m 6 (bij minder dan 6 worden 6 cursisten gefactureerd) € 290,00* € 410,00*
7 t/m 10 € 260,00* € 360,00*
11 t/m 15 € 230,00* € 320,00*
16 tot meer In overleg In overleg

Vragen? Neem contact met ons op.

Download hier de brochure Quickstart Training Metaal.

Ga naar de bovenkant