Laden Evenementen

Wie neemt dit jaar de Koninklijke Staalfederatie wisselbokaal mee naar huis? En wie is winnaar bij de clinic? En wie de belofte voor de toekomst? We gaan het zien op donderdag 14 oktober 2021.

De Koninklijke Staalfederatie nodigt haar leden van harte uit voor deze informele, sportieve en vooral gezellige middag die afgesloten wordt met een gezamenlijk diner. De uitnodiging geldt ook voor jouw (zakelijk/privé) partner. Daarbij hoef je natuurlijk niet te kunnen golfen om deel te nemen aan deze relatiedag!

Ben jij wel professioneel golfer dan kun je deelnemen aan de wedstrijd over 18 holes (op verzoek is 9 holes ook mogelijk; tijdstip doorstart 2e lus). Golf jij of jouw partner niet dan is een clinic dé uitkomst. Voor elk wat wils dus!

Let op: dit event is exclusief voor leden!

12.00 uur – Ontvangst
13.00 uur – Aanvang wedstrijd en clinic
19.00 uur – Diner en prijsuitreiking

Over de locatie