Laden Evenementen

Leden van Koninklijke Staalfederatie en SNS worden van harte uitgenodigd voor de jaarlijkse gezamenlijke Staalfederatie & SNS ledenbijeenkomst. Voor 2024 staat deze gepland op 20 juni a.s. en zijn we te gast bij Voortman in Rijssen.

De besturen van Koninklijke Staalfederatie Nederland en Samenwerkende Nederlandse Staalconstructiebedrijven hebben het initiatief genomen om voor haar leden een gezamenlijke bijeenkomst te organiseren met als doel elkaar beter te leren kennen en onderwerpen, die onze gezamenlijke toekomst in de staalketen raken, te bespreken.

De eerste bijeenkomst was twee jaar geleden bij Tata Steel. Dit een succes. Vorige jaar waren we te gast bij Rotocoat over het verduurzamen van haar processen.

Dit jaar zijn we welkom bij Voortman Steel Group in Rijssen. Zij hebben een grote nieuwbouw van een R&D centrum en parkeergarage achter de rug. Zij zijn heel actief met het ontwikkelen van software en ook op het gebied van buizen snijden en lassen.

Op dit moment zijn we bezig met een interessant inhoudelijk programma. Dit volgt zo snel mogelijk. Uiteraard zijn er genoeg mogelijkheden om bij te praten en te netwerken.

14.00 uur Ontvangst met koffie/thee
14.30 uur Welkom en start inhoudelijk programma, demo’s en rondleiding
17.00 uur Borrel en klein buffet
20.00 uur Uiterlijk einde bijeenkomst