De juiste balans in de samenwerkingsrelatie

Het managen van leveranciers gaat verder dan het managen van een contract.  Wil je meer grip krijgen op  leveranciersprestaties en wil je deze gericht verbeteren? Ben je een (startende) inkoper of inkoopverantwoordelijke en heb je praktische inkoopervaring? Dan is de training Leveranciersmanagement iets voor jou!

Programma en cursusopzet

De training leveranciersmanagement (mbo+) gaat over het bouwen en onderhouden van een goed leveranciersrelatie. Hieronder wordt een juiste balans tussen het managen van kosten, risico’s en waarde uit de samenwerkingsrelatie verstaan. Onderwerpen die hierbij van belang zijn bijvoorbeeld het vaststellen, structureren, inrichten, onderhouden en monitoren van de (juiste) leveranciersrelaties.

Na deze training…

De training is een afwisseling tussen theorieën, reflectie en praktijkervaringen. Na deze training weet je dat de waarde van de relatie sterk bepaald wordt door de kwaliteit van de interactie. Daarbij heb je kennis van stuurmiddelen op de prestatie van de leveranciers en heb je beter inzicht in de mogelijkheden om verbeteringen te identificeren. Ook ontvang je tools, concrete tips en adviezen, een uitgebreid naslagwerk en een certificaat van deelname.

Data en kosten

Training Datum Docent Locatie
Leveranciersmanagement 6 juli 2022 Francois Maessen Nieuwegeins Business Centrum

Deze training is door NEVI exclusief ontwikkeld voor de Koninklijke Staalfederatie, maar is toegankelijk voor alle inkopers uit de gehele sector.

Staalfederatie lid:  €645,00*
Kosten niet lid: € 903,00*

Indien je ook van plan bent om de Training Succesvol Inkopen te volgen, geldt er een pakketprijs:

Staalfederatie leden: € 1351,50*
Niet leden: € 1950,00 *

Bij het afsluiten van het lidmaatschap in 2022 geldt het Staalfederatie lid tarief.  *Bedragen zijn exclusief btw.

Download de brochure hier

Aanmelden

Liever schriftelijk aanmelden? Vraag naar het inschrijfformulier via info@staalfederatie.nl

Ga naar de bovenkant