Wij nodigen je van harte uit voor de Algemene vergadering op 25 november a.s. De huidige omstandigheden in de samenleving zijn dusdanig zorgwekkend dat wij als vereniging onze verantwoordelijkheid nemen en zeker niet het risico voor jullie en onze gezondheid. Dit betekent dat de Algemene vergadering helaas niet fysiek maar via MS Teams wordt georganiseerd.

Voor de agenda en bijbehorende bijlage verwijzen wij je naar de Ledenportal.

De leden van het cluster bouw komen voorafgaand aan de Algemene vergadering bijeen om 13.00 uur. Ook dit is via MS Teams.
Neem je nog niet actief deel aan de activiteiten van dit cluster? Neem een kijkje op de Staalfederatie website en meld je aan voor het cluster bouw. Voorzitter cluster bouw Arthur Janssen is altijd bereid je te informeren over de activiteiten. De agenda voor dit overleg volgt.

Het plan was om tijdens het diner aandacht te besteden aan het 102,5 jaar bestaan van Staalfederatie Nederland waarvan 2,5 jaar Koninklijk. Bij dit feestelijke feit wordt op een ander moment en een andere manier ‘gevierd’ stil gestaan.

Zijn er vragen? Neem dan contact op met Yorick Lieffering – branchemanager Koninklijke Staalfederatie.