Staalfederatie gaat voortvarend van start in 2024 – NJ-receptie in Maritiem Museum

17 januari 2024

Om in het nieuwe jaar sterk van start te gaan organiseert de Staalfederatie op donderdag 25 januari een nieuwjaarsbijeenkomst. We hebben een mooi programma met ruimte voor vergaderingen, netwerken en inspiratiesessies en we sluiten af met een borrel en diner.

We starten de middag met een broodjeslunch, gevolgd door een algemene update over onder andere een eerste voorstel voor de reeds aangekondigde statutenwijziging. Daarna gaan we over tot de vergaderingen en inspiratiesessies. En we eindigen met de borrel en het diner. Tussen de vergaderingen en sessies door is er voldoende gelegenheid om in een ontspannen sfeer te verbinden, ervaringen te delen en te bouwen aan een inspirerend netwerk. En we maken natuurlijk graag gebruik van de gelegenheid om samen te proosten op het nieuwe jaar.

Locatie: Maritiem Museum Rotterdam
Dat is natuurlijk geen toeval. Staal is alom aanwezig in de maritieme wereld. Zo biedt het museum onder andere de offshore experience, kun je de tentoonstelling ‘de haven’ bezoeken en geeft een smid demonstraties. Van dichtbij zien bezoekers hoe de smid meewerkt aan het onderhoud van de vloot. Bij een spectaculaire demonstratie vliegen de vonken in het rond.

Meld je aan en neem gerust ook collega’s mee die willen netwerken en nieuwsgierig zijn naar de inspiratiesessies. Benieuwd naar de spreker voor deze sessies? Lees dan verder onder de button!

Aanmelden: uiterlijk maandag 22 januari 2024

Inspiratiesessie Gerd-Jan Poortman

Gerd-Jan Poortman is één van de meest gevestigde professionele zeilers van Nederland. Al 33 jaar, waarvan de laatste 17 jaar op het allerhoogste professionele niveau in de wereld, houdt Gerd-Jan zich bezig met wedstrijdzeilen. Zo heeft hij 3 wereldkampioenschappen gewonnen en zeilde hij drie keer rond de wereld met de Volvo Ocean race.

Gerd-Jan is een zeer enthousiaste en inspirerende spreker met vele anekdotes en indrukwekkend beeldmateriaal. Hij weet als geen ander te vertellen over Big Data, innovatie, motivatie & inspiratie, leiderschap en teambuilding. Als het gaat om data bijvoorbeeld vertelt Gerd-Jan dat de winst hem zit in de menselijke keuzes die gemaakt moeten worden over de juistheid van de data: welke strategische keuzes kunnen we maken zodat het verschil met de concurrentie wel gemaakt kan worden?

Meer leren over deze spreker, klik hier. Bekijk hier zijn video. Check voor meer informatie het agenda-item op 25 januari 2024.