Algemene vergadering notulen & besluitenlijst 22-11-2022

22 december 2022

The day after …… Mogelijkerwijs was u niet in de gelegenheid om deel te nemen aan de Algemene vergadering van dinsdag 22 november.  Bent u wel al geïnteresseerd in de uitkomsten van deze vergadering? Ga voor de uitgebreide besluitenlijst naar de ledenportal.

Op dinsdag 22 november 2022 organiseert Koninklijke Staalfederatie haar Algemene vergadering (AV). Tijdens deze AV kijken we terug op het afgelopen jaar en zoomen we in op onze ambitie en activiteiten voor 2023. Het belooft een informatieve én leuke middag te worden. Naast de statutaire zaken en de ambities en activiteiten voor 2022-2023, staan er deze AV twee belangrijke thema’s op het programma: de marktontwikkelingen belicht vanuit de verschillende clusters en het FME Cyber Security Programma.

Cyber Security Programma
Nederland moet veilig voor business en innovatie zijn en blijven. Sinds de coronacrisis zijn de digitalisering, connectiviteit en de afhankelijkheid daarvan nog verder versneld. Het stelen van data en bedrijfsgeheimen van technologie vormen een reëel risico en dit risico neemt met de vergaande digitalisering alleen maar toe. Programmamanager Cyber Marije Bakker vertelt hoe je je hier als organisatie beter tegen kunt beschermen. Klik hier voor meer informatie over cybersecurity. Gerrit van der Scheer – voormalig CEO Royal Reesink en voormalig voorzitter van de Staalfederatie – zal zijn persoonlijke ervaringen met dit onderwerp delen met de vergadering.

Blik terug op de AV met de foto’s: