Dit is de winnaar van het Staalfederatie golfevent

3 november 2021

Wie neemt dit jaar de Koninklijke Staalfederatie wisselbokaal mee naar huis? Dat was de grote vraag op donderdag 14 oktober. Fanatieke (on)ervaren golfers gingen met elkaar de strijd aan op de golfbaan van Anderstein. Met allen hetzelfde doel: wie o wie wint de beker en wordt de belofte voor de toekomst?

Hole in One

Nadat iedereen goed was ingeslagen startte de wedstrijd met 23 deelnemers en de clinic met 11 deelnemers. Iedereen ging voortvarend van start. Het prachtige Landgoed Anderstein ligt in een divers landschap, op de grens van Utrechtse Heuvelrug en Gelderse Vallei. De holes zijn verdeeld over drie lussen – Vallei, Heuvelrug en Heide – met elk een eigen karakter. Een mooi speelveld dus voor professionele maar ook beginnende golfers.

The winner is…

Nadat de wedstrijd over 18 holes was gespeeld en de clinic was afgerond was het tijd voor de borrel en het diner waar ook gelijk de prijsuitreiking plaatsvond. De volgende winnaars kunnen met trots terugkijken op het geslaagde golfevent:

• Categorie 1: Henk-Robert ten Cate
  • Categorie 2: Herman de Kwaasteniet
  • Overall winnaar: Herman de Kwaasteniet
  • Beste deelnemer aan de clinic: Mark Pieron
  • Prijs Belofte voor de toekomst: Arthur Janssen

Van harte gefeliciteerd allen en we dagen jullie gelijk uit voor het volgende golfevent.