Staalfederatie Platinum Sponsor van de Staalbouwdag 2021!

8 september 2021

Dit jaar is de Koninklijke Staalfederatie trotse sponsor van de Staalbouwdag 2021. Elk jaar is de Staalbouwdag hét event om kennis van de ontwikkelingen en trends in het ontwerpen op te halen en bouwen met staal op te frissen.

Over de Staalbouwdag 2021

Op maandag 11 oktober 2021 kan de Staalbouwdag weer plaatsvinden in Theater Amsterdam. De Staalbouwdag biedt een middagvullend programma met expo en congres. Aangezien het aantal beschikbare plaatsen nog niet ‘ouderwets onbeperkt’ is, wordt het congres van de Staalbouwdag 2021 ook live gestreamd. Zodat je ook de lezingen en discussies ook online kunt volgen.

Tijdens het congres gaan diverse (bouw)professionals in op de belangwekkende actuele thema’s:

• Infrastructuur: Duurzaam vernieuwen
  • Constructieve veiligheid: goed gekeurd
  • Duurzaamheid: gaan voor groen bouwen met staal

De expo levert een exposé van nieuwe en vernieuwende diensten, producten en projecten van bedrijven en instellingen die actief zijn voor of in het ontwerpen en bouwen met staal. De expo biedt gelijk de mogelijkheid om te netwerken onder genot van lunch en borrel.

Meer informatie over programma, bezoek en deelname vind je op: www.staalbouwdag.nl

Staalbouwdag 2021: Gefascineerd door Staal

Gratis toegang!

Een bezoek aan de Staalbouwdag 2021 is gratis. Een bezoek aan de Staalbouwdag is inclusief lunch, koffie/thee en borrel en een exemplaar van de oktober-editie van het vakblad Bouwen met Staal. Mis het niet en meld je direct via onderstaande button aan.