Staalfederatie introduceert nieuwe branchemanager

3 april 2024

Nieuwe Branchemanager Staalfederatie

Beste leden,

Staalfederatie is sinds januari 2022 een partnerbranche van FME. Met de interne functiewisseling van Yorick Lieffering heeft het Staalfederatie bestuur FME verzocht snel een passende kandidaat voor de functie van branchemanager voor te stellen. Deze is gevonden in de persoon van Ramon Dooijewaard.

Ramon beschikt over een commerciële achtergrond en heeft verschillende managementposities bekleed, onder andere bij Jaarbeurs. Ook heeft hij ruime ervaring als branchemanager (FPT-VIMAG) en is daarmee geen onbekende in de staalketen. Het bestuur heeft de kandidatuur van Ramon goedgekeurd en daarmee kon een efficiënte overdracht plaatsvinden. Samen met Yvonne vormt Ramon sinds 1 maart ‘het bureau’ voor de Staalfederatie.

Arthur Janssen, kandidaat voorzitter Staalfederatie: “FME is een professionele organisatie waar een vroegtijdig vertrek van een key persoon uit de organisatie, snel kan worden ingevuld. Zo verliezen  we als Staalfederatie geen tijd en hoeven we niet zelf te zoeken naar een opvolger. We zijn verheugd met de komst van Ramon.”

Ramon zal het bestuur ondersteunen in de missie van de Staalfederatie en zorgdragen voor een efficiënte en gedreven invulling van de taken door het bureau. De komende maanden zal Ramon ook gebruiken zoveel mogelijk leden van de vereniging te bezoeken om kennis te maken en tegelijkertijd op te halen wat er speelt en welke prioriteiten leden zien.

Graag tot ziens op een van de bijeenkomsten van de Koninklijke Staalfederatie!