Algemene Vergadering 21 juni 2023 | De Cromvoirtse | Oisterwijk
Ontvangst bij Landgoed de Rosep – Oisterwijk

Beste leden van de Staalfederatie,

Op woensdag 21 juni 2023 organiseert Koninklijke Staalfederatie haar Algemene vergadering (AV). De ontvangst van de AV vindt plaats bij Landgoed de Rosep in Oisterwijk. Vanaf hier verplaatsen we ons gezamenlijk naar De Cromvoirtse. De Cromvoirtse heeft onvoldoende parkeergelegenheid om eenieder individueel te ontvangen. Het verzoek is dan ook om daar niet zelfstandig naar af te reizen.

Tijdens ons bezoek aan De Cromvoirtse verzorgen directeur-eigenaars Janwillem Verschuuren en Ronnie van den Hurk een rondleiding door het bedrijf. Tijdens de rondleiding bewegen wij ons door het indrukwekkende machinepark en wordt stilgestaan bij o.a. de onderwerpen: verduurzaming, automatisering, procesoptimalisatie, digitalisering en innovatie. Onderwerpen die zich op het snijvlak bevinden van zowel de metaalverwerkende industrie als de handel.

Direct aanmelden

Na het bedrijfsbezoek reizen we gezamenlijk weer terug naar Landgoed de Rosep, waar de Algemene Vergadering om 16:30 aanvangt. Tijdens deze AV kijken we terug op het afgelopen jaar, worden de statutaire zaken behandeld en gaan we gezamenlijk en interactief aan de slag om de koers van de Staalfederatie voor de komende jaren te bepalen. Na de vergadering zal er genoten worden van een gezamenlijk diner. Een vergadering om bij te zijn!

Stemoverdracht en vragen

In het deelname- en ook stemformulier kun je aangeven of je aanwezig bent en welke collega(‘s) je meeneemt en in het geval van afwezigheid, aan wie je je stem wenst over te dragen.
Vragen of opmerkingen? Stuur dan een mail naar info@staalfederatie.nl.

Locaties en aanmelden

Locaties
Ontvangst bij Landgoed de Rosep Oirschotsebaan 15, 5062 TE Oisterwijk. Inspiratiesessie: De Cromvoirtse, Laarakkerweg 18, 5061 JR Oisterwijk

Aanmelden
Aanmelden kan via deze button. De agenda tref je ter voorbereiding van de ledenvergadering aan in de bijlage en is ook beschikbaar in de ledenportal. Overige belangrijke documenten worden in de komende week hieraan toegevoegd. Wij hopen jullie allemaal te zien bij Landgoed de Rosep in Oisterwijk!

Ga naar de bovenkant