Laden Evenementen

Cursisten die in 2023 hebben deelgenomen aan één van de Staalfederatie cursussen zijn van harte uitgenodigd voor een rondleiding bij TATASteel in IJmuiden. Dit bezoek vindt plaats op 4 en/of 12 december. Ontvangst is tussen 13.15 – 1330 uur.

Aanrijroute

Eenmaal aangekomen in de Wenckebachstraat, sla je vóór de slagboom linksaf naar de parkeerplaats achter het congrescentrum. Je hoeft je niet te melden bij de slagboom/hoofdpoort. Raadpleeg desgewenst bijgesloten routebeschrijving, pagina 3 Hoofdkantoor (Dudok Huis) en Congrescentrum

Programma

13.15 uur            Foyer van het congrescentrum Dudok Huis (koffieautomaat aanwezig)
13.30 uur            Welkom door Tata Steel
Uitreiken persoonlijke beschermingsmiddelen
Bezoek enkele installaties (met de bus)*)
16.00 uur           Einde bezoek

Wij vragen jullie aandacht voor onderstaande belangrijke informatie met betrekking tot het bezoek. Staalfederatie is als uitnodigende partij verplicht om deze informatie met jullie te delen.

Veiligheid

Bij Tata Steel staat veiligheid bovenaan. Om die reden is het verplicht voor alle bezoekers om tijdens het bedrijfsbezoek een geldig identiteitsbewijs bij zich te dragen.

*) Kledingvoorschriften

In verband met de veiligheid van bezoekers hanteert Tata Steel strikte kledingvoorschriften. In de fabrieken moet iedere bezoeker dichte schoenen en een lange broek dragen en ook de door de begeleider(s) uitgereikte persoonlijke beschermingsmiddelen, zoals bijvoorbeeld een helm. Als je zwanger bent, een pacemaker of hoogtevrees hebt, informeer de gids dan voorafgaand aan de tour.

Registratieplicht en bericht van verhindering
Iedereen is vooraf door Koninklijke Staalfederatie aangemeld voor dit bedrijfsbezoek. Berichten van verhindering vóór aanvang van het bezoek doorgeven aan de Staalfederatie (06-13908690 of y.wiersma@staalfederatie.nl). In verband met de privacy wordt door Tata Steel de door jullie verstrekte gegevens na het bezoek vernietigd.

Alcohol en drugs
Tata Steel in IJmuiden heeft een nul-beleid t.a.v. alcohol en drugs, d.w.z. dat het streng verboden is op het bedrijfsterrein alcohol of drugs te gebruiken of in bezit te hebben of onder invloed van alcohol of drugs te zijn. Houdt daar vóór een bezoek aan ons bedrijf rekening mee.

Wij wensen jullie heel veel plezier tijdens dit bezoek en vergeet niet, fotograferen of filmen is helaas niet toegestaan.

Ga naar de bovenkant