Op woensdag 15 november a.s. organiseert de Staalfederatie een inspirerende sessie voor haar leden. De inhoud van deze middag is in lijn met de uitkomsten van de workshopsessie, gehouden tijdens de Algemene vergadering op 21 juni jl.

De middag start met een broodjeslunch en eindigt met een diner. Daartussenin bieden wij interessante en inspirerende onderwerpen aan. Reserveer de middag dus in de agenda om erbij te zijn. De agenda en relevante stukken zijn te uploaden in de ledenportal.

Voorlopig programma
12.30 – 13.30 Aanvang met lunch
13.30 – 14.15 Presentatie Data en AI
14.15 – 14.45 Pauze
14.45 – 15.30 Presentatie Cybersecurity en NIS2
15.30 – 16.00 Pauze
16.00 – 17.30 Aanvang Algemene vergadering met afsluitende borrel en gezamenlijk diner
21.00 Einde

Locatie:
Conference Center op de High Tech Campus Eindhoven. De bijeenkomst van de Staalfederatie is zichtbaar op de LCD screen.

Parkeren op High Tech Campus Eindhoven is gratis voor bezoekers van evenementen. Alle garages zijn uitgerust met diverse oplaadpunten voor elektrische auto’s. We adviseren bezoekers van het Conference Center om hun auto te parkeren in garage P0. Om het Conference Center te vinden Klik hier

Tot dan!

Yorick Lieffering