Vaststelling verslag Algemene vergadering 21 juni 2023

12 september 2023

Update 12 september 2023

Binnen de gestelde termijn is er één reactie ontvangen. De heer Henk-Robert ten Cate wil een wijziging aanbrengen op de tekst op pagina 6 van 7, tekstblok 3 . Zijn opmerkingen zijn inmiddels verwerkt waarmee het verslag is vastgesteld.

Update 14 augustus 2023

Leden die aanwezig waren tijdens de Algemene vergadering kunnen tot uiterlijk 30 augustus 2023 reageren op de concept notulen door het sturen van een e-mail naar info@staalfederatie.nl.

Algemene vergadering 21 juni 2023

Op woensdag 21 juni 2023 organiseerde Koninklijke Staalfederatie haar Algemene vergadering (AV). De ontvangst van de AV vond plaats bij Landgoed de Rosep in Oisterwijk. Vanaf hier zijn we gezamenlijk naar De Cromvoirtse vertrokken met de zogeheten trapkarren. Het prachtige weer en de fysieke inspanning zorgden voor her en der een bezweten onderrug, maar dat mocht de pret niet drukken. Bovendien maakte de ontvangst met ambachtelijk ijs op locatie veel goed!

Tijdens het bezoek aan De Cromvoirtse verzorgden directeur-eigenaars Janwillem Verschuuren en Ronnie van den Hurk een rondleiding door het bedrijf. Het machinepark en de verschillende innovatieve oplossingen maakten veel indruk. De rondleiding gaf direct aanleiding om stil te staan bij verschillende relevante thema’s voor de Staalfederatie: verduurzaming, automatisering, procesoptimalisatie, digitalisering en innovatie.

Na het bedrijfsbezoek keerden we gezamenlijk weer terug naar Landgoed de Rosep voor de Algemene Vergadering. Tijdens deze AV keken we terug op het afgelopen jaar, zijn de statutaire zaken behandeld en zijn we in groepjes interactief aan de slag gegaan om de koers van de Staalfederatie voor de komende jaren te bepalen. Na de vergadering hebben we de dag afgesloten met een heerlijk gezamenlijk diner.
Klik hier voor de gehouden presentatie.
Al met al was het een mooie bijeenkomst en kunnen we nu met een goed gevoel de zomer in!