Staatssecretaris van Toeslagen en Douane bezoekt Koninklijke Staalfederatie

16 april 2024

Op maandag 15 april bracht Aukje de Vries, staatssecretaris van Toeslagen en Douane, samen met een bestuurslid van Koninklijke Staalfederatie en directieleden van een aantal vooraanstaande staalgroothandelaren een werkbezoek aan lidbedrijf Arcus Nederland B.V. Het bezoek markeert een bijzondere mijlpaal in de nauwe samenwerking tussen de Douane en de Koninklijke Staalfederatie en haar leden. De focus lag op het versterken van de banden tussen beide entiteiten en het benadrukken van hun gezamenlijke inspanningen om de sector te ondersteunen.

Staatssecretaris de Vries kreeg een uitgebreide rondleiding wat haar een dieper inzicht gaf in de roestvaststaalindustrie en de invloed op de Nederlandse economie. Tevens zijn het belang en de impact van deze samenwerking tijdens het bezoek besproken, omdat ze van groot belang zijn voor de groei en ontwikkeling van de sector.

Over de Staalfederatie
Koninklijke Staalfederatie is een vereniging die de belangen behartigt van staalgroothandelaren in Nederland. Haar missie is om de groei en ontwikkeling van de staalindustrie te bevorderen en een constructieve dialoog te voeren met relevante belanghebbenden.

Over Arcus Nederland B.V.
Arcus Nederland B.V. is een toonaangevende speler in de Nederlandse roestvaststaalindustrie, die zich toelegt op hoogwaardige producten en diensten voor diverse branches binnen de roestvaststaalindustrie en tevens al vele jaren gewaardeerd lid van de Koninklijke Staalfederatie.

Inmiddels heeft Dordrecht.net het persbericht opgepakt. Hierbij de link
Alle foto’s van het bezoek kun je hier bekijken. Fotograaf: Marc Teunissen.

Voor meer informatie over het bezoek kunt u contact opnemen met Ramon Dooijewaard (Branchemanager Koninklijke Staalfederatie).